February 25, 2011

~rindu berblOg~

salam beb.. 

haih.. dah lama aku x update blOg nih..
bukan tanak update, tp kekangan mase asik menghambat aku..huhu..MySpace
well.. aku student yg last minit wat keja..kikiki.. MySpace..  
So, bile dah jadik cmni br terhegeh2
crik bahan wat tesis, eseimen.. tp.. yg x syOk yer, dalam dOk kalut siapkan keja2 yg berlambak bagai tu, aku terus DEMAM beb! huwaaaaaaa.. MySpacesmpai la skrg ni aku masih demam n batuk2.. tu la padahnyer kalu x jaga kesihatan awai2 lg.. MySpace.. 
thanks tO my lubly rumateMySpace miz ciku teman aku p klinik kesihatan TM.. maklumlah, dah lame batuk, tetibe sesak napas, terus kena pakse sedut gas..uwekkk! pahit giler sedut bende tuh.. mOral of da stOry, jgn wat keja last minit..xpasai2 dapat sakit..huhuhehee.. 
tu jer nk cite..MySpace

No comments: