April 10, 2011

~perasaan hari ini~

salam beb! 
kangen sama kamu..
kangen sama my blOg..mmmmmuacks!
 *
*
*
*
*
*
yup!
dah lame aku x update..menci!
so..
bile jejari nih menaip
tetibe xdek idea nk share!
adeiii..
pe hal aku nih..
runsing??
*
*
*
*
*
*
mcm2 aku PK..
saat ini,
tentang final examku yg terakhir di UPSI..insyaallah! cOz aku dah last sem..
tentang detik perpisahan ngan kengkawan seperjuangan.. cewah! mcm xleh jupe kt FB! hahahh..
tentang tesisku.. bape la dpt nih.. hOpe "A".. hihihi..
tentang 'kehidupanku' yg bakal bermula as a teacher! OMG.. insyaallah.
arghhhhh!!
*
*
*
*
*
harapanku.. 
semoga dipermudahkan urusan oleh-Nya..
Insyaallah.
aku hanya insan biasa.. 
mOhOn pada sekelumit bicara,
"redhailah perjalanan hidupku, Ya Allah.."

 

2 comments:

CikNiza said...

insyallahhhh....
semoge kite same2 berjaye mengharunginye dengan cemerlang :)

Dya Nadiaya said...

insyaallah,
thanks cikgu nizaaaa.. hihihi.. ;)